Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

miercuri, 25 februarie 2009

Dumitru Dragomir: Mutu e de nivelul lui Cristiano Ronaldo


Adrian Mutu este de nivelul castigatorului Balonului de Aur, Cristiano Ronaldo, este de parere Dumitru Dragomir.

"Mi-am dat seama ca Mutu al nostru e unul din cei mai mari fotbalisti ai omenirii. Daca ma iau dupa ce am vazut in ultimele meciuri, Mutu e clar la nivelul lui Ronaldo", a spus Mitica Dragomir.

Prezent la Milano, unde a vazut intalnirea dintre Inter si Manchester United, din prima mansa a optimilor de finala ale Ligii Campionilor, presedintele LPF s-a aratat multumit de jocul lui Cristi Chivu, dar nu si de prestatia cele doua echipe.

"Mi-a placut Chivu. Am fost mandru ca al nostru roman a jucat bine. Meciul a fost unul modest", a mai spus Mitica.

Meciul dintre Inter Milano si Manchester United, din prima mansa a optimilor de finala ale Ligii Campionilor, s-a incheiat cu scorul de 0-0. Mansa retur va avea loc pe 11 martie.

sursa: ziare.com

Niciun comentariu: