Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

luni, 23 februarie 2009

Valvis: Rapid va fi mai tare ca Manchester United


Omul de afaceri Jean Valvis prevede un viitor maret pentru Rapid. Elvetianul vrea sa faca din Rapid un club mai puternic decat campioana Europei, Manchester United.

"Sunt dispus sa cumpar clubul, nu-mi este teama de Copos sa fac din nou afaceri cu el. Sunt convins ca intr-o zi Rapidul va fi mai tare decat Manchester. Vreau sa fac din Rapid un club european . Nu-l vad pe Hrebenciuc sa vina la Rapid. Din cate stiu eu, el este stelist si nu-l vad sa vina cu mintea la Rapid si sa ramana cu inima la Steaua", a spus Valvis pentru sport.ro.

Fostul actionar din Giulesti negociaza in aceste zile cumpararea echipei de la George Copos, cel care a anuntat ca se retrage din fotbal.

sursa: Ziare.com

Niciun comentariu: