Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

sâmbătă, 15 martie 2008

15 Martie... si?

Asadar, 15 Martie. Ziua Nationala a Ungariei. Si?

Ar trebui sa ne intereseze? Eu zic ca nu prea. Poate parea ciudat, dar mie imi pare ca tocmai mediatizarea excesiva a catorva dereglati face ca tot mai multa sa adopte o pozitie. Eu sincer cred ca indiferenta e cea mai buna arma de a lupta impotriva bozgorilor. E clar ca, cu cat se simt mai bagati in seama, cu atat vor fi mai galagiosi si "vizibili".

Desigur, e deranjant sa auzi scandari in bozgoresca la fiecare 15 Martie (si nu numai), scandari privind autonomia, independenta si alte asemenea. Intrebarea e daca putem noi tolera aceste manifestari puerile si tampite, fara contr-mitinguri, fara a-i baga prea mult in seama.

Pana la urma, ei sunt ca acei copii rasfatati. Ii bagi in seama prea mult, li se urca la cap. Apoi, cand le iei jucaria sau ii trimiti la culcare incep sa planga. Cu cat sunt mai rasfatati, cu atat plang mai tare, mai galagios.

Eu unul nu pot suporta sa aud scandarile in bozgoreasca, dar incerc sa ma abtin de la participa la mitinguri, o sa incerc pe viitor sa nu-i mai infierez pe ungurasi. Pur si simplu, o sa ii ignor. Cu cat vor fi mai ignorati, cu atat vor fi mai putini, pana vor ajunge cantitate neglijabila...


15 Martie, e o zi frumoasa, cer senin afara, cald, o zi numai buna de iesit in parc.
Tinutul secuiesc? Ce-i ala? Cine-s aia?

Niciun comentariu: