Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

sâmbătă, 22 martie 2008

"Ce vina avem noi?"

Dupa foarte mult discutatul meci intre Rapid si Steaua, jucatorii giulesteni au afisat la un antrenament tricouri pe care era scris "ce vina avem noi?". Intr-un acces de mila le-am dat dreptate. In fond, ei conduceau cu 1-0, meciul a fost intrerupt din cauza fanilor nu a jucatorilor, acestia din urma pierzand insa o victorie de palmares, sansa de atrece in fata Stelei in campionat si, mai important, au pierdut niste prime foarte mari. Foarte normal ca ei sa fie suparati.

Ceva mai tarziu am vazut pe youtube filmuletele. L-am vazut pe Sapunaru dand atat de multa m..e galeriei Stelei incat am avut impresia ca-i actor de filme xxx. L-am vazut pe Constantin Marius, fara palma tunsa pe cap, cum discuta cu Maftei si Pancu, toti trei folosind celebrele replici "Sa moara mama" si "Sa-mi bag p..a in astia". Acelasi Maftei, capitanul subpodarilor, a dus o adevarata lupta cu asistentul in incercarea de a-i lua acestuia obiectul care l-a lovit pe Deaconu. Apoi Pancu, Pancu despre care se vorbea ca urma sa vina in Ghencea. Acest derbedeu, pe langa injuriile adresate stelistilor(lucru normal si cotidian pentru acest nescolarizat), a avut tupeul nemasurat de a-l brusca pe Deaconu. Noroc (daca putem spune asa) cu colegii lui care nu l-au lasat sa-i faca (prea mult) rau arbitrului.

Astea pot fi catalogate ca vina a jucatorilor? Sa le raspund cumva la intrebare. Nu de alta, dar o adunatura de nesimtiti nedumeriti nu e o imagine placuta, in felul asta ei ramanand doar nesimtiti, lucru cu care s-au obisnuit, fiind nesimtiti o viata intreaga.

In alta ordine de idei, profit de blogul asta pentru a denunta campania gretoasa a "presei" romane care acuza Steaua pentru ca iesit de pe gazon, "uitand" de erorile grave din organizarea meciului, erori care atrag dupa ele pierderea meciului, amenda, depunctare, susupendarea terenului si a jucatorilor. Pacat ca astfel de oameni sunt "formatori de opinie".

Un comentariu:

Anonim spunea...

adevarat