Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

duminică, 13 aprilie 2008

Reinventare

La sfatul unui prieten am ales sa-mi revitalizez blogul acesta, sa-l fac locul unde veti citi articole de opinie despre sport. Pana acum scriam in multe locuri, poate prea multe si poate destul de dezordonat. Incepand de acum, acesta va fi locul unde imi voi asterne opiniile despre fotbalul din Romania.

Mi-e greu sa cred ca am fani (ce cuvant urat), dar vreau sa cred ca exista oameni care citesc cu placere articolele mele, oameni pe care ii invit aici.

Acestea fiind spuse, va urez bine ati venit, lectura placuta si sa reveniti de cate ori vreti sa cititi ceva interesant (zic eu), echilibrat si pe alocuri documentat :) .

Marius.

Niciun comentariu: