Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

luni, 14 aprilie 2008

Despre "superiori"

In primul rand, imi cer scuze pentru o probabila lipsa de coerenta in randurile urmatoare. Sunt scrise noaptea, la cald si, mai ales, la nervi.

A fost CFR - Rapid. Cu ce am ramas dupa el? Pai, in primul rand am ramas cu o minunatie a limbii romane, aceasta minunatie fiind "blatul moral" promovat de suporterii celor 2 cluburi si, in general, de toti cei care sunt antiSteaua.

Daca pana acum absolut toate meciurile Stelei din retur au fost blamate si acuzate, numele echipei si al suporterilor fiind manjit de toti neica-nimeni care din niste intamplari nefericite apar in presa, iata ca acum, un meci pe care majoritatea il acuza de blat, a devenit exponentul moralitatii in Romania.

In acesata tara "minunata" moralitatea este o dogma care indoaie dupa cum bate vantul si care este interpretata de orice jeg asa cum ii convine. Nu credeam ca poate exista atat de multa ipocrizie incat dupa un blat ordinat sa aud "respect Rapid" sau "multumim Rapid". Pai voi suporterilor CFR-isti si rapidisti nefrustrati puteti sa multumiti adversarului pentru ca nu a jucat? "Da, nu a jucat ca sa nu ia aia titlul"

Deci Steaua ar castiga un campionat murdar pentru care nu ar avea dreptul sa se bucure dar CFR-ul ar castiga un campionat moral fiind chiar indreptatiti sa se bucure dupa ce au invins bau-bau-ul din Bucuresti, cu toate mijloacele.

Cum bine spunea un amic, asta tine de educatia fiecaruia. Si astfel ajung la acei stelisti care sunt "semper superiores" si care sunt la fel de frustrati ca suporterii adversi pe care ii blameaza. E vorba de acei stelisti care se arata siderati si consternati de "blatul de la Cluj" uitand ca echipa lor are meci astazi, meci la care evident ca nu vor fi prezenti pentru ca "ploua frate"

E vorba de stelistii care se mandresc cu sintagma semper superiores, dar care nu au vazut in viata lor un meci al STELEI la handbal, hochei, rugby, etc. In schimb se uita la CFR - Rapid, comenteza cu venin aratandu-si de fapt caracterul. Sunt oamenii care pot sa injure o zi intreaga adversarele dar care nu isi rup 5 minute pentru a citi un articol despre situatia dezastruoasa din CSA Steaua Bucuresti.

Acestea fiind spuse, imi cer inca o data scuze pentru lipsa de coerenta. Noapte buna "superiorilor", indiferent de echipa pe care o sustineti. Mi-e scarba de voi!

Marius Doroftei

5 comentarii:

Anonim spunea...

acum sincer nici nu stiu cum sa interpretez cele scrise de tine! bineinteles ca iti dau dreptate in ceea ce priveste situatia suporterilor de conjuctura si a celor care comenteza in numele stelei dar nici nu stiu cum sa ajunga la stadionul ghencea. Dar, ca sa inlatur orice suspiciune, ma consider superior si asa o sa fiu intotdeauna fata de jegurile din fotbalul romanesc (am ca argumente palmaresul echipei si cei 17 ani de peluza in ghencea)Numai bine tuturor Stelistilor!

Anonim spunea...

adevarat zici Marius...blat ordinar...asta am vazut si eu aseara si am ramas scarbit

Anonim spunea...

pai era mai bine daca se arunca cu o bricheta in teren???ce era mai bine???

Marius spunea...

@ Tavone

Trebuia probabil sa mentionez ca nu vorbesc despre toti fanii Stelei. Vorbesc doar de oamenii care se mandresc cu faptul ca sunt superiori, uitand ca a fi superior inseamna, printre multe altele, sa nu te intereseza adversarii mai mult ca propria ta echipa.

@anonim

Era mai bine sa se fi jucat fotbal. Era mai bine sa nu fi aparut o multime de insi dupa meci care sa ne spuna noua, neofitilor, ca Rapidul a facut un lucru corect cu acest blat!

Anonim spunea...

Eu sunt unul din categoria frustratilor care au felicitat rapidul in calitate de suporter al cfr-ului dar nu pot sa nu-ti dau dreptate citind (la rece) analinza ta! :)