Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

duminică, 13 aprilie 2008

Ziua de sport

Astazi, intr-un meci transmis de sport.ro U.C.M. Resita s-a calificat in finala Challenge Cup dupa ce a invins dramatic, scor 32-25, formatia portugheza Benfica Lisabona. Este a doua finala de Challenge Cup pentru resiteni.

La finalul partidei antrenorul Aihan Omer a declarat urmatoarele:

"Sînt fericit, dar şi foarte obosit. Ne-am dorit mult această calificare, a fost un meci dramatic. Am avut şansa să ne distanţăm, însă Benfica este o echipa puternică şi au revenit. Din fericire, am reusit să revenim şi noi pe final", a spus Omer, care se gîndeşte deja la următoarele bătalii: "Sîntem momentan o echipă obosită, tragem cu dinţii la fiecare meci pentru că mergem pe 3 planuri. Speram ca băieţii să se mobilizeze exemplar şi să cîştigăm finala. E a doua oară cînd sîntem în această fază a competiţiei şi de această data sper să şi învingem"

Despre suporterii prezenţi astăzi în sală, Omer a spus:

"Publicul a fost minunat, o sală arhiplină. Nu aveam cum să ratam calificarea cu 2000 de oameni aplaudînd în picioare la fiecare fază"

FELICITARI U.C.M. RESITA!


Trecand la fotbal, astazi a avut loc "micul derby" in Liga a II-a, meci in care s-au intalnit Concordia Chiajna si F.C. Brasov. Echipa antrenata de Lucescu jr. s-a impus cu 2-0 si s-a distantat astfel in fruntea clasamentului Seriei I a Ligii secunde.

Clasamentul arata astfel:



1. FC Braşov 63 puncte

2. CS Otopeni 52 puncte

3. Petrolul 47 puncte

4. Concordia 46 puncte


Pentru locul 2, ultimul care asigura promovarea urmand sa se "bata" in continuare nu mai putin de 3 echipe, F.C. Otopeni fiind in pole-position pentru promovarea in prima liga.


Marius

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari handbalistilor resiteni.