Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

duminică, 4 mai 2008

Gânduri după derby - un fel de analiză


Of Doamne. Nu ştiu cu ce să încep şi nici cu ce să termin. Poate cu apocalipticul "Am pierdut campionatul", poate cu "Sunt stelist şi îmi susţin echipa indiferent de rezultate".

Dincolo de ipoteticul titlu, ieri am pierdut cu Dinamo! Am pierdut "Meciul". Ăla care conta, ăla care trebuia câştigat cu orice preţ, ăla... Şi mai rău este că am pierdut lamentabil, Dinamo controlând o bună parte din partidă. Iar astăzi, Dinamo a fost o echipă cel putin mediocră. Foarte determinată şi motivată, dar mediocră.

Întrebările sunt multe: de ce a jucat x, de ce nu a jucat y, de ce au fost schimbările care au fost, etc. Nici nu ştiu daca există un raspuns pentru toate acestea. S-o iau treptat, cu observaţiile mele:

1. Nicoliţă a fost slab, foarte slab. A greşit la ambele goluri, mai mult, l-a mai scăpat pe Bratu in două rânduri. Deşi a centrat la gol, aportul lui ofensiv a fost zero.

2. Lovin a fost cel mai slab om de pe teren. A greşit nepermis de mult, a faultat prosteşte, a pasat aiurea. După ieşirea lui Petre, în loc să rămână unicul închizător şi să stopeze contraatacurile dinamoviştilor, Lovin a devenit un playmaker de prost gust, stricând majoritatea fazelor.

3. Dică... a jucat ieri? Nu ştiu ce aş putea spune despre dat fiind ca nu l-am văzut decât la o semiocazie in prima repriză. Şi la eliminare...

4. Mendoza. Un columbian şters, stins, tocmai în meciul meciurilor. A batut aiurea majoritatea cornerelor şi loviturilor libere. Nici pasele nu i-au mers astfel ca Pepe Moreno a ramas izolat şi fără baloane utile.

5. Habibou. Poate că azi am înteles de ce nu este titular. N-a făcut nimic cât a jucat. Poate doar că i-a refuzat un gol lui Dayro

Echipa a practicat jocul obişnuit deja, cu mingi aruncate aiurea spre Moreno si multe pase la adversar. Se vede din ce în ce mai mult absenţa unui om care să poată pasa, a unui coordonator.

Dincolo de toate, Steaua a pierdut pe mâna ei "Meciul". Titlul nu l-a avut niciodata pentru a+l putea pierde.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mendoza nu e columbian, "stelistule". :))

Marius spunea...

Stiu asta, doar ca la 3-4 ore dupa meci numai cu gandul la Peru nu eram... In fine, my bad :)