Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

marți, 19 februarie 2008

Doru Davidovici

fara a fi morbid in vreun fel mai adaog colectiei mele inca un fragment din Doru:

„N-am facut bagajele inainte de ultima aterizare, prudenta profesionala, fusesem prieten bun cu Alex, il ajutasem sa duca lucrurile la masina, radeam, avea un Wartburg – station alb cu albastru (…) Pe urma am baut asezati pe capota Wartburgului, Alex spunea ca nu-i ajunge luna de concediu, marea, soarele, schi nautic, suedeze bronzate, imi mancasem concediul pe anul acela, am ridicat din umeri; a venit nevasta-sa, i-am zis si ei de suedezele bronzate, s-a incruntat, a marait ceva. Adusese aparatul de fotografiat, sa nu-l uite ca anul trecut, ca in ceilalti ani, vacante intregi neimortalizate pe celuloid, l-a bagat in torpedoul masinii, n-au mai avut nevoie de el. A doua zi Alex a intrat in pamant, a cazut cu avionul la cateva sute de metri de fluviu, s-a imprastiat in lungul malului, a ramas o brazda groasa, incredibil de adanca; in pamantul negru luceau incrustate bucati de metal sfasiat.”

azi m-am cam gandit la prietenii mei bolnavi…de el stiu ca e in spital facand tratamentul ala dureros cu citostatice….

despre ea nu mai stiu nimic…de la Revelion cred…..

recitind din Doru imi dau seama cat de scurta e viata si cum mi-am irosit-o pana acum….se spune ca un om trebuie sa faca anumite lucruri in viata:un copil,o casa,sa planteze un pom…..

desi e o zicala batraneasca,eu constat ca n-am facut nici macar unul din lucrurile astea….n-am facut nimic care sa faca diferenta intre mine si restul….

si cand ma gandescca maine as putea fi lovit de o masina…..sau cate si mai cate….si cand ma gandesc la ei bolnavi,cum se lupta pentru fiecare strop de viata,cum se lupta sa nu “plece” azi sau maine…

chiar ca m-am irosit….si acum ma gandesc ca singura fiinta care m-a facut sa simt fluturasii e acum asa departe…poate mai departe decat cred eu….

in fine,azi sunt melancolic si trist….cert este ca trebuie sa fac ceva…problema este ca nu stiu ce…si mi-e teama sa nu aflu prea tarziu…..

Niciun comentariu: