Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

marți, 19 februarie 2008

normal...sau nu...

in timpul unei discurtii pe mess am aflat ca sunt un om normal “cu toane si fite”……

problema mea este,ce-i normal oare?? e normal sa ascult manele si sa ma imbat sambata seara?? sau e normal sa ma duc in cluburi de fitze si sa fac foamea ca mi-am cheltuit toti banii intr-o seara…..

sau poate e normal sa imi iau tricouri cu mesaje tampite gen “gigolo italiano 800$”,neaparat roz!!!

ce dracu’ mai e normal in tara asta?? e normal sa vad poponari luandu-si limba in gura pe strada??si e normal ca ei sa fie vazuti de copii???

e normal ca in Bucuresti sa fie un santier de vreo 10 ani incoace?? sa nu mai poti sa mergi nici pe trotuar ca pieton,nici cu ratb-ul supraaglomerat si plin de tigani,nici cu masina intr-un oras sufocat si sufocant si plin de cratere,asa cum nu a fos nici 1944 dupa bombardamentele aliatilor??!!??

e normal ca o pereche de adidasi “se firma” sa coste 150-200 de euro??? in conditiile in care costul de fabricatie este de 20-30 de dolari??

e normal ca pentru o masina euro 2 de 2500 euro sa platesc o taxa de inmatriculare de 5200 euro??? in conditiile in care cazanele de dacii din ‘80 trec rar-ul fara probleme??

ce e normal in tara asta??

se poate ca un hamburger la mec,de fapt un hamburgeras,un hamburgarut sa coste 30.000???

se poate ca oameni in floarea varstei sa munceasca de le sar ochii pe 100 de euro pe luna??in timp ce boii de la casa poporului dorm de rup pe banii mei???

e normal ca pe un amarat consumator de heroina prins cu 2 bile sa-l bagi la zeghe 20 de ani (in loc sa faci tu,stat roman,un centru de dezintoxicare ca lumea) iar pe “pestii mari” sa-i arzi cu cate o amenda penala pe motiv ca n-au antecedente si-s cetateni model???

e normal???e normal ca salam si guta sa castige 15.000 euro intr-o noapte in timp ce copii prmitatori renunta la scoala de nevoie? nevoia de a munci si a manca ceva…

e normal ca intr-o familie de muritori de foame sa fie 7-8 copii??care n-au nici macar haine…..

eu sunt normal? sau nu? sau sunt unul din putinii oameni normali in tara asta anormala si de cacat!!!

evident ca lucrurile astea se intampla in toata lumea,dar parca iti ajunge cateodata!!! si vrei si tu sa-i arunci cerneala pe fata lui Constantinescu.sau oua in chelia lui Iliescu….sau cate si mai cate…..

poate ca tara asta anormala m-a normalizat intr-un fel…..printre atatia anormali un om normal e diferit,deci anormal….

sigur ca nu m-ai inteles…asta e darul meu,sa ma fac inteles doar de mine!!!

Niciun comentariu: