Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

marți, 19 februarie 2008

Prea mediatizati?



Probabil ca nu exista nimeni care sa nu fi observat ca cel mai mediatizat club de fotbal din Romania este, fara indoiala, Steaua Bucuresti. Daca privim retrospectiv ultimele 8 luni de zile din punctul de vedere al cititorului de ziare sportive, constatam o avalansa de stiri mai mult sau mai putin adevarate, toate avand ca si cap de afis Steaua.

Incepand cu plecarea lui Olaroiu la arabi pe un salariu incredibil, continuand cu instalarea in functia de antrenor principal a regelui Hagi, apoi cu transferurile senzationale la vremea respectiva ale lui Badoi si Rada, titulari la subpodari, am avut o vara sub marca Steaua.

Am continuat cu calificarea in UCL pentru al doilea sezon consecutiv, umilinta lui Hagi, parcursul slab din grupe (aici “beneficiind” de faptul ca ramasesem singura echipa din Romania in Europa), promovarea si retrogradarea lui Massimo, instalarea Fiarei, etc. Toate acestea ne-au facut sa traim si o toamna cu Steaua cap de afis.

In fine, dupa incheierea turului in Liga 1, a urmat sarabanda transferurilor, cele mai multe imaginate in colturile obscure ale redactiilor sportive. Apoi au venit vedele mult-asteptate. Toata presa abunda de informatii privitoare la extrem de multe aspecte ale vietilor achizitiilor steliste, insistandu-se pe senzational si can-can.

Am putea spune ca mediatizarea acesta trebuie sa ne bucure, fiind inca o dovada ca Steaua e cea mai iubita echipa din tara. Totusi, pentru toate lucrurile exista o limita, pe care am atins-o, daca nu cumva am si depasit-o. Daca pana acum cativa ani majoritatea stirilor avand ca subiect Steaua Bucuresti se refereau la fotbal sau alta sectie a CSA, adica se la sport, acum, in marea lor majoritate, stirile despre Steaua sunt mai mult monden si bascalie, asta datorandu-se creditorului clubului, acest Clarc Gheibal al Romaniei.

Personajul ahtiat dupa publicitate foloseste cu nesimtire numele si palmaresul echipei de fotbal Steaua Bucuresti in interes propiu, fara a da doi lei pe cele mai elementare reguli de bun simt. Daca in mod normal o asemenea mediatizare ar fi fost un lucru excelent, iata ca prin caracterul stirilor, si mai ales din cauza personajului principal al acestora, ea prejudiciaza imaginea clubului.

Personal nu-mi ramane decat sa astept acea generatie de jurnalisti cu coloana vertebrala, care sa publice stiri sportive si pe care sa-i doara in cot de faptul ca “nea gigi” si-a lasat mustata, sau ca a cumparat 3 kile de ceapa din piata Dorobanti.

yo_marius
(articol din 02-02-2008, fcsteaua.ro)

Niciun comentariu: