Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

marți, 19 februarie 2008

primul zbor

Din cauza numeroaselor plangeri venite primite de P.R.-ul blogu’-lui (blogu’ fiind trade mark) am hotarat ca e timpul sa scriu si unele chestii mai “personale”…cam ce se astepta lumile sa gaseasca pe un blog.

Deci,am sa istorisesc primul meu zbor cu planorul.

Eram la liceu,prin clasa a 10-a cred cand m-am inscris laAeroclubul Romaniei,sectia planorism.Ideea este ca aia acolo nu lasa pe oricine sa zboare asa ca,dupa o vizita medicala destul de stricta,au urmat cateva saptamani de cursuri teoretice,iar la sfarsit chiar un examen!!!!

In fine,trec peste asta….Suntem intr-o zi de Iunie pe aerodromul Clinceni,planoarele fiind pregatite…..se decoleaza la auto-mosor(in fapt un mare motor electric,care antreneaza o luuuuuuuuuuuuuuuuunga “funie” legata de planor…planorul astfel antrenat se inalta cateva sute de metri dupa care incepe lunga coborare…).

Dupa ce am ajutat cativa colegi sa se ridice,iaat ca vine si randul meu…Ma urc in ala,se urca si instructorul (care btw,imi da o punga d-aia pentru vomitat,probabil vazandu-ma speriat de bombe).Marturisesc ca imi cam tremurau piciorusele.In fine,vine clipa (magica pentru mine,banala pentru instructor) desprinderii de pamant!!!Punga pentru vomitat nu mi-a trebuit;stomacul meu se facuse minuscul….aveam oarecum un gol in locul lui…

Ca sa fiu sincer pana la capat asta este cam tot ce imi amintesc din zbor,urmatorul lucru palpitant fiind venirea la aterizare cand unui incepator ca mine i se parea ca ne va inghiti pamantul!!!

Evident ce dupa aterizare mi-au trebuit 30 min si o cola la 2 kile sa-mi revin cat de cat…..oricum 2 zile dupa aia mergeam pe strada cu un zambet de tampit pe care numai yo il intelegeam!!

Si uitasem sa va zic,pentru cine nu cunoaste,planorul nu are motor!!Tare nu??hai ca va pun si o poza sa stiti despre ce este vorba….

Scris de yo2marius

Niciun comentariu: