Bine ai venit

Dragă cititorule, ai ajuns pe blogul meu. Ştiu, sună urât "blogul meu". Aşadar, ai ajuns în locul unde eu îmi scriu opiniile despre sport. Te invit să le citeşti şi te invit să le comentezi. Aş vrea să purtăm un dialog civilizat pe teme sportive. Dacă vrei, eşti liber să-ţi scrii propriile articole despre absolut orice sport.

Te invit la un "dialog sportiv".

marți, 19 februarie 2008

Steaua... a castigat!

In acest weekend, 2 echipe ale Stelei, cea de handbal masculin si cea de hochei pe gheata , aveau meciuri extrem de grele. La handbal, Steaua MFA intalnea in cupa Cupelor echipa maghiara Veszeprem, una din favoritele la castigarea competitiei. Meciul s-a desfasurat in sala din Chiajna, care desi e moderna si cocheta, este destul de mica, 600 de locuri. Am ajuns la meci sambata cu 10 minute inainte de inceperea meciului si, spre surprinderea tuturor, sala din Chiajna era arhiplina. Dupa indelungi “negocieri” cu fortele de ordine am intrat si am reusit sa vedem meciul si sa ne incurajam echipa. Asa cum stiti, Steaua a pierdut si retur cu aceeasi diferenta ca in tur, 8 goluri.

La hochei se anunta un meci de “totul sau nimic”. Dupa ce pierduse la Miercurea Ciuc ambele mecuiri cu Sport Club, Steaua era condamnata sa castige ambele manse ale intalnirii cu echipa presedintelui FRHG Janos Kurko, Hochei Club Csickereda. Dupa un meci destul de echilibrat, in care trebuie sa recunoastem insa ca nu am pus foarte mari probleme, am pierdut orice sansa de a mai ajunge in finala Superligii nationale de hochei pe gheata, care, pentru prima data in istorie, se va disputa intre H.C. si S.C. Miercurea Ciuc.

Dupa 2 infrangeri categorice poate ca titlul pare ciudat, chiar neinspirat. Insa nu este asa. Eu sustin cu tarie ca Steaua a castigat!

Desi a fost prima data cand am mers la Chiajna, la handbal, imi vine greu sa cred ca acea sala a fost vreodata mai plina. Nu pot sa cred ca a mai existat situatia de sambata, cand am stat si 2 oameni pe un loc.

Aceeasi situatie a fost la hochei. Desi, din pacate, nu am avut un patinoar arhiplin cum ne doream, am avut o peluza ca in vremurile bune, care a cantat si incurajat pana in minutul 20 al reprizei a treia, si niste tribune parca mai populate ca de obicei, care au si cantat sporadnic cu peluza.

Iata deci ca in ciuda infrangerilor grele, Steaua a castigat.

FORZA STEAUA! SEMPER SUPERIORES!

yo_marius
(fcsteaua.ro)

Niciun comentariu: